با سلام به دانشجویان عزیز

بنا به توافقی که در کلاس صورت دادیم، فهرست موضوعات تحقیق و زمان ارائه هر یک توسط شما عزیزان، به شرح زیر اعلام می شود.

لطفا جهت جلوگیری از «ضایع شدن احتمالی» هنگام ارائه متون تحقیقی و پاورپوینت آن (که الزامی می باشد)، حتما دو تا سه روز قبل، متن تحقیق خود را برایم از طریق پست الکترونیکی ارسال بفرمایید تا چنانچه نیاز به اصلاح یا الصاق موارد تکمیلی داشت، خدمتتان عرض کنم

 

موضوع تحقیق

ارائه دهنده

تاریخ ارائه

گذری بر انواع تاثیرات روانی تبلیغات بر مخاطبان

بابائی نیا، امین داور، ملایریان

جلسه چهارم

راهکارهای جذب تبلیغات در رسانه های کوچک

بختیارنیا، فیاض

جلسه پنجم

مقررات و حدود قانونی در تبلیغات

بهمنی، یزدانی

جلسه ششم

تاثیرات سوء فرهنگی تبلیغات بر جوامع (بویژه ایران)

رضوی، محمدعلی عبدی

جلسه هفتم

جایگاه تبلیغات در تلویزیون (ایران و جهان)

چوپانی، حلاجی

جلسه هشتم

کارآمدترین شیوه های تبلیغات در اینترنت

خارائی، خیاطان

جلسه نهم

«برند»سازی و جایگاه آن در تبلیغات

رضائی، خدادادی

جلسه دهم

تبلیغات دهان به دهان و کارکردهای آن

راستگو، مشهدی

جلسه یازدهم

تحلیل مجموعه تبلیغات شرکت ایرانسل

رحمانی، میرافضلی

جلسه دوازدهم

کارکردهای شخصیت سازی در تبلیغات

رضازاده، شماعی

جلسه سیزدهم

تحلیل مجموعه تبلیغات شرکت چی توز

رمضانی، حسین عبدی

جلسه چهاردهم

تحلیل مجموعه تبلیغات بانک ملت

کاریزنوئی، غلامی

جلسه پانزدهم

شیوه های سنجش اثربخشی تبلیغات در رسانه های مختلف

حشمتی، غلامی، نظری

جلسه شانزدهم

سلام

این ترم و برای درس «اقناع و تبلیغ» شما، یک جزوه آموزشی (برای دانلود کلیک کنید) و یک ضمیمه خواندنی آماده کرده ام که آنرا هم می توانید از این آدرس دانلود کنید.

مبنای آزمون پایان ترم شما (همان دوازده نمره ای که در جلسه اول برایتان شرح دادم)، جزوه آموزشی است اما لازم است که برای موفقیت در کوئیزهای هفتگی و کار گروهی های کلاسی، ضمیمه را هم با دقت مطالعه بفرمایید.

به نظرم این درس یکی از شیرین ترین فصول رشته تحصیلی شماست؛ از اینرو صمیانه آرزو می کنم که با حس و حال به مطالعه پیرامون آن بپردازید و نهایت برداشت را هم در پایان ترم از مزرعه سبز آن داشته باشید!

موفق باشید؛ همچون همیشه