با سلام به دانشجویان عزیز

بنا به توافقی که در کلاس صورت دادیم، فهرست موضوعات تحقیق و زمان ارائه هر یک توسط شما عزیزان، به شرح زیر اعلام می شود.

لطفا جهت جلوگیری از «ضایع شدن احتمالی» هنگام ارائه متون تحقیقی و پاورپوینت آن (که الزامی می باشد)، حتما دو تا سه روز قبل، متن تحقیق خود را برایم از طریق پست الکترونیکی ارسال بفرمایید تا چنانچه نیاز به اصلاح یا الصاق موارد تکمیلی داشت، خدمتتان عرض کنم

 

موضوع تحقیق

ارائه دهنده

تاریخ ارائه

گذری بر انواع تاثیرات روانی تبلیغات بر مخاطبان

بابائی نیا، امین داور، ملایریان

جلسه چهارم

راهکارهای جذب تبلیغات در رسانه های کوچک

بختیارنیا، فیاض

جلسه پنجم

مقررات و حدود قانونی در تبلیغات

بهمنی، یزدانی

جلسه ششم

تاثیرات سوء فرهنگی تبلیغات بر جوامع (بویژه ایران)

رضوی، محمدعلی عبدی

جلسه هفتم

جایگاه تبلیغات در تلویزیون (ایران و جهان)

چوپانی، حلاجی

جلسه هشتم

کارآمدترین شیوه های تبلیغات در اینترنت

خارائی، خیاطان

جلسه نهم

«برند»سازی و جایگاه آن در تبلیغات

رضائی، خدادادی

جلسه دهم

تبلیغات دهان به دهان و کارکردهای آن

راستگو، مشهدی

جلسه یازدهم

تحلیل مجموعه تبلیغات شرکت ایرانسل

رحمانی، میرافضلی

جلسه دوازدهم

کارکردهای شخصیت سازی در تبلیغات

رضازاده، شماعی

جلسه سیزدهم

تحلیل مجموعه تبلیغات شرکت چی توز

رمضانی، حسین عبدی

جلسه چهاردهم

تحلیل مجموعه تبلیغات بانک ملت

کاریزنوئی، غلامی

جلسه پانزدهم

شیوه های سنجش اثربخشی تبلیغات در رسانه های مختلف

حشمتی، غلامی، نظری

جلسه شانزدهم

با سلام به دانشجویان عزیز

بنا به توافقی که در کلاس صورت دادیم، فهرست موضوعات تحقیق و زمان ارائه هر یک توسط شما عزیزان، به شرح زیر اعلام می شود.

لطفا جهت جلوگیری از «ضایع شدن احتمالی» هنگام ارائه متون تحقیقی و پاورپوینت آن (که الزامی می باشد)، حتما دو تا سه روز قبل، متن تحقیق خود را برایم از طریق پست الکترونیکی ارسال بفرمایید تا چنانچه نیاز به اصلاح یا الصاق موارد تکمیلی داشت، خدمتتان عرض کنم

 

موضوع تحقیق

ارائه دهنده

تاریخ ارائه

تاریخچه سانسور در رسانه های ایران و جهان

ملیحه خورسند پرهیزگار

30/7/92

حقوق صنفی روزنامه نگاران در ایران

محمد محمودی فر

7/8/92

حقوق پخش برنامه های ماهواره ای در جهان

سیدحسن کوچکی

14/8/92

سیر تاریخی قوانین رسانه ای در ایران

محسن قلی پور روشناوند

21/8/92

سازمان های بین المللی حقوق رسانه ها در جهان

محمدمهدی شیری سرشوری

28/8/92

جرائم مطبوعاتی در ایران و جهان

غلامحسین دیمه کار

5/9/92

هیات منصفه مطبوعات در ایران

مهدی کرمی افکان

12/9/92

جرائم رسانه های دیجیتال در ایران و جهان

محمد صاحبکاری

19/9/92

حقوق صنفی روزنامه نگاران در جهان

سیدرضا روئین دژ

26/9/92

حقوق مالکیت معنوی در رسانه های مکتوب

هادی شیرازی

3/10/92

 

با سلام به دانشجویان خوبم!

برای دانلود جزوه آموزشی درس «ارتباط با مطبوعات» کلیک کنید. احتمالا از دیدن آن بسیار خوشحال و مسرور خواهید شد؛ چون برای نخستین بار در طول عمرم، جزوه ای فوق العاده مختصر و مفید برایتان آماده کرده ام. این البته بخشی از ماجراست و تلاش خواهم کرد این شیرینی اولیه را با کار گروهی در کلاس، پروژه مطالعاتی و کوئیزهای هفتگی برایتان ماندگار کنم!!

نکته آخر این پست هم اینکه موضوعات پروژه های انتخابی ام برای این ترم شما را تا پایان هفته از طریق سایت منتشر خواهم کرد؛ ان شالله

موفق باشید؛ همچون همیشه

 

سلام.

از اینکه این ترم هم با شما هستم خوشحالم. امیدوارم همچون تجربه شیرین ترم قبل، این ترم هم کلاس خوب و پویایی را به اتفاق هم خلق کنیم.

برای تسهیل در امر آموزش، بر خلاف ترم قبل که کتاب مفصلی را به شما پیشنهاد دادم، این بار جزوه کوچک تری را برایتان ادیت کرده ام که عمده سرفصلهای درس «حقوق ارتباطات جمعی» در آن دیده شده است.

برای دریافت این جزوه کلیک کنید.

موضوعات تحقیقاتتان را تا پایان هفته از طریق همین درگاه منتشر خواهم کرد.

موفق باشید؛ همچون همیشه

سلام

این ترم و برای درس «اقناع و تبلیغ» شما، یک جزوه آموزشی (برای دانلود کلیک کنید) و یک ضمیمه خواندنی آماده کرده ام که آنرا هم می توانید از این آدرس دانلود کنید.

مبنای آزمون پایان ترم شما (همان دوازده نمره ای که در جلسه اول برایتان شرح دادم)، جزوه آموزشی است اما لازم است که برای موفقیت در کوئیزهای هفتگی و کار گروهی های کلاسی، ضمیمه را هم با دقت مطالعه بفرمایید.

به نظرم این درس یکی از شیرین ترین فصول رشته تحصیلی شماست؛ از اینرو صمیانه آرزو می کنم که با حس و حال به مطالعه پیرامون آن بپردازید و نهایت برداشت را هم در پایان ترم از مزرعه سبز آن داشته باشید!

موفق باشید؛ همچون همیشه

صفحه1 از3